Dålig uppdatering

2008-09-28 @ 13:31:20
Jag vet, jag har inte uppdaterat ett skit den här veckan.
Men jag har haft så jäkla mycket att göra och har inte haft tid till det. Har bl.a pluggat endel och tagit hand om Pepsi i tre dagar. I tisdags var vi i Stockholm med klassen för lite intressant stadsvandring.. senare åkte vi till cybertown för att spela lazerdoom. Damn vad kul det var!
Sen har det väl inte hänt så mycket, i fredags hade jag, sarah o jacci tjejkväll och det var mysigt. Igår var jag på grönan med min syster där hon tvingade mig att gå spökhuset... aldrig mer säger jag bara.. jag är så jävla mörkrädd alltså och jag var så himla nära på att springa ut precis när jag hade betalat, men min syster drog in mig och jag typ dog. Haha. Jag höll för ögonen heela tiden men var ändå helt jävla vettskrämd. Det har varit en ganska kul vecka ändå, nu hoppas jag att kommande vecka inte blir lika jobbig.

Bloggar nog senare ikväll igen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0