I feel smart.

2008-10-07 @ 19:31:57
Idag hade vi sovmorgon till 9.50, yeah, så soft. Men sen flöt resten av dagen på som vanligt. Helt okej faktist. Vi fick tillbaka våra No.prov, och jag fick VG! Woa! : D Allt pluggande lönade sig.. I feel smart. När jag kom hem tog jag det lite lugnt en stund, sen bestämde jag mig för att sy om några av mina byxor. Jag läste på nåns blogg om hur man syr stuprörsben, jag hade två par byxor med alldeles för vida ben, därför har jag inte haft på mig dom, så när jag hittade till bloggen så blev jag helt till mig och nu kan jag äntligen ha på mig dom där byxorna.

Nu måste jag plugga engelska.. ehe.. eller iallafall försöka. Ciao! ;)



Kommentarer
Postat av: Jossan

cool bild =)var stog det hur man syr stuprör nånstans? =)

2008-10-08 @ 16:12:55
URL: http://jossda.blogg.se/
Postat av: Stylissimo - Fifi

Älskar dina bilder som du hittar. Tack för all inspiration.

2008-10-11 @ 12:31:52
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0