Dagens lista..

2008-10-18 @ 21:06:19

Nu har lilla jag lugnat ner mig från mitt lilla.. raseriutbrott tidigare idag. Det tog ett tag men nu är det ganska bra igen. Tänkte istället bjuda på min "Dagens.." lista, so here it comes.


Kläder:
mysbyxor och t-shirt,
Smink: idag har jag no makeup
Frisyr: Oborstat hår uppsatt i en ful knut på huvudet.
Bild: The beautiful Audrey. Down.
Läsning: Systrar i Jeans, fjärde sommaren, som jag förövrigt snart läst ut.. 'snyft'
Låt: Christina Aguilera - Beautiful , för att komma på andra tankar så lärde jag mig den på pianot idag, that's why
Mat: Äcklig pizza med Kebab & Pesto,
Vill ha: Jag e pank, so I need money.
Favorit: hm, no idea
Köp: inget alls
Humör: ..Well, de kunde ju alltid vart bättre. Today was a bad day,
Göromål: Säcka framför teven och spela piano
Borde: städa rummet.. 'vissel'
Beroende: min teve, pianot & min säng.. ehe
Längtan: höstlovet
Skit: en viss liten person & mitt kära humör..


Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos!

2008-10-23 @ 19:46:58
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0