Blaskigt väder makes me angry..

2008-10-31 @ 20:50:55
Godkväll everybody,
Försöker skriva detta inlägg samtidigt som jag ser på Idol och väntar på att min syster ska komma tillbaka. Idag är vi ensamma hemma, mor o far är nånstans.. dom skulle åka nånstans o sen bo på hotell en natt, så jag o syrran har haft hela kvällen för oss själva, vi har käkat pizza framför tv.n vilket vår kära mor hatar.. men de hon inte ser, de lider hon inte av :) Idag har de faktist snöat hos oss.. eller, mer som blasksnö. Jag HATAR blasksnö.. och dessutom var jag och red med några kompisar, men som tur var så blev det uppehåll när vi red. När jag kom hem igen efter typ 5 ½ timmar var jag som en jäkla isklump, så jag tillbringade lååång tid i duschen kan jag säga. Jag ser inte fram emot när snön kommer på allvar. Ibland kan de va mysigt.. men bara när de e julafton, men inte annars, no thanks! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0