arg, arg, arg

2008-10-18 @ 13:16:00

Arg....
Den här dagen lär inte bli kul för min del, jag är arg, och när jag är arg går allting åt helvete. När jag vaknade upp idag var allt 'normalt', men sen fick jag ett sms , och på något sätt så fick det där sms.et mig att bli riktigt, riktigt förbannad. Även om det inte stod nåt taskigt eller illa i det. Jag kände bara att jag inte pallade mer, så jag slängde ifrån mig mobilen, och var så himla nära att ringa upp denna personen och skrika och vråla o allt sånt som Joss gör när hon är arg, men jag hejdade mig.. det var väl menat att sms.et skulle få mig att tänka till, och visst de gjorde jag. Men jag lär ju inte tänka över det när människan som skriver sms,et får de att låta som om han/hon är nån jäkla boss över mig... gör inte si, gör inte så. Du får aldrig göra så och inte heller sådär för blablabla.

ni fattar troligen ingenting som jag skriver.. och de behöver ni inte fatta heller, jag skrev de här mest för att få ut min ilska, för de här gjorde mig verkligen piss off.. skriver kanske senare.



Kommentarer
Postat av: Stylissimo - Fifi

Ah, förstår hur det känns att flippa. Tror inte det finns någon med värre temperament än jag. Men tat lugnt, för i slutändan är det inte värt det. All den adrenalin man får i kroppen och spändheter, suger ut ens energi. It aint worth it. Du får massa positiva kramar härifrån. Hope u feel better.

2008-10-18 @ 13:58:20
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0