Never think, It's in your heart, It's in our home, So I wont.

2008-11-25 @ 16:15:32
H o l a   A m i g o s !
Nu är jag hemma från skolan och sitter och knarkar musik från radion. Dagen har varit helt okej, hade ingen NO idag, så jag o vännerna mina satt o chilla utanför biblioteket. På mentorn kollade vi klart på filmen "Braveheart" som vi typ suttit och nött på i flera veckor.  Den var skitasorlig enligt mig.. både i början o i slutet, men bra var den! Jag spenderade språklektionen med att lyssna igenom några soundstracks från filmen Twilight, och jag säger bara de. Great Music! (Y) Jag lär ju lägga in allihop på min mp3 och sitta och nöta på dom resten av mitt liv. Det känns som om jag skulle kunna göra de, för det är verkligen grymt bra musik.. Here are some artists;

Muse - Super Massive Black Hole
Paramore - Decode
The Black Ghosts - Full Moon
Linkin Park - Leave Out All The Rest
Mute Math - Spotlight
Parry Farrell - Going All The Way
Collective Soul - Tremble For My Beloved
Paramore - I Caught Myself
Blue Foundation - Eyes On Fire
Rob Pattinson  - Never Think
Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth
Carter Burwell - Bella's Lullaby

La ni märke till att självaste Rob Pattinson sjunger en av låtarna? Han som spelar självaste Edward, gash. He's good! Jag visste faktiskt inte att han sjöng eller skrev låtar, men de e grymt bra. Vacker sång. Vad jag har hört så ska han dock inte släppa något album.. synd tycker jag.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0