How was my weekend?

2008-11-30 @ 15:06:48
H e l l u j s a n ,
Har varit lite off på sistone. Har pluggat ihjäl mig på massa läxor som typ aldrig tar slut. Men nu.. nu är de äntligen över! Finally! Inga mer läxor, det är nästan så att jag måste fira! Nästa vecka drar jag ut på prao, har ingen aning om när jag kommer komma hem på dagarna, så räkna inte med att jag uppdaterar nåt. Okey, how was my weekend? Helt okej faktiskt. I fredags åkte jag hem till Sarah, den sjuklingen, och övernattade där. Igår var vi på Stockholm International Horse Show HELA DAGEN! Från 9.00 till 23.00, snacka om att jag var helt slut när jag kom hem. Jag var där med Sarah, Elin, Anna, My & Emelie. Köpte dock ingenting för jag var pank, hade nästan inte ens råd med pengar till mat, men jag överlevde ändå. Jag ska inte trötta ut er med massa hästsnack, så vi sätter punkt nu.

Idag har jag faktiskt julpyntat lite, och nu väntar jag bara på att min kära mamma ska komma hem.. för det var lovat att hon skulle baka bullar.. eller, jag ska ju visserligen hjälpa till då. :3 Tills dess ska jag kolla på film tror jag, ska leta upp någon bra.

Vi höres, C i a o !


Alaina Beaton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0