Plugghäst.

2008-11-18 @ 16:46:17
Jag har inte bloggat på några dagar. Jag har suttit hemma & pluggat som tusan, and yes.. det ger resultat! haha. Vi har engelskaprov på fredag, och jag är skitpepp nu inför det. Sen är de massa andra grejer som måste göras. Engelska uppgift till imorgon, No läxförhör också till imorgon och så måste jag arbeta med SO fundring. Skitmycket.. men det är bara att bita ihop. Jag vet inte om jag kommer blogga så mycket den här veckan, but I'm trying to.

Oh.. jag ska gå på bio snart också! Ska ragga mor min på lite pengar först. Gissa vad jag ska se...? Twilight såklart. I can't wait! Mina vänner rekomenderar att jag ska läsa boken först, men de gör väl inget om jag läser den efter istället.

Tills vidare ska jag trava iväg & fortsätta plugga.



"Moshing? or is it just windy?"
Hayley Williams


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Ha en bra dag!

2008-11-19 @ 15:35:07
URL: http://www.jessi.se/
Postat av: sarah

nästa vecka lär ju bli ännu värre:Sme prov och skit asså!sen tycker ja absolut att du ska va med i den där blogg tävlingen;)du e ju as bra ju:D!!!!!

2008-11-22 @ 18:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0