nolifer

2008-11-15 @ 18:48:23

F i n a l l y .
Helgen har varit efterlängtad, det känns så jäkla skönt att få sova ut, men snart är helgen slut igen.. tiden går fort. Min syster har lämnat mig ensam med päronen den helgen, hon är på konsert igen.. och jag avundas henne.. Hon kommer väl hem någon gång imorgon. Jag har bara suttit hemma och inte gjort så mycket. Mest kollat på teve & lyssnat på musik.
Försökte spela lite the sims, men det var inte särskilt underhållande. Jag har inte spelat the sims 2 på evigheter nu, så jag får nöja mej med de gamla hederliga. Försökte få min sim att bli superstar, men de går ju typ inte. haha. Jag fattar inte vad man ska göra typ, och jag hade inget tålamod när jag spelade det, så jag stängde av skiten. Ska dock försöka få tag på the sims making magic , eller vad de nu heter.. Har inte spelat de på ett tag, och jag har alla spel förutom just den. Kan ju vara kul att spela när man inte har något liv. Ehe..

Blev medlem på gratismode för ett tag sedan, och har snart lyckats samla ihop 100poäng, haha. Inte medlem? klicka här. Genom att samla poäng kan du växla in dom mot presentkort. :)



Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hejsan!

Jag håller på att kontrollera alla tävlande i nagelkits-tävlingen på min blogg.



http://lindaslya.blogg.se/2008/november/tavling-vinn-manikyrset.html



Du har ännu inte fullföljt kraven för att kunna vinna. Samla ihop 100p UTÖVER dina 50 startpoäng. Gör det, annars har du ingen chans att vinna : )



Lycka till!

Kram Linda

2008-11-16 @ 04:37:14
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0