Tråkiga Joss :)

2008-05-01 @ 18:45:54
image144H e j s a n   a l l i h o p a !
Jag sitter här och har det super tråkigt. Det är typ det enda som jag skriver, att jag har tråkigt. "Vad är hon för människa?" kanske ni tänker, haha. Bor man på landet som jag gör så märker man att det inte finns så mycket att göra på dagarna, mer än att sitta vid datorn eller dra ut och cykla. Det är minst 2-3km till centrum, och dit orkar jag inte cykla varje dag, sist jag gjorde de var typ förra sommaren!

Finns det någon där ute som har något tips på vad man kan göra på dagarna? Det kommer ju bli astråkigt i sommar om jag inte har något att göra. Det skulle vara snällt om ni kunde komentera några tips. Nu ska jag klura ut något kul att skriva till näsa gång!

- J o s e f i n e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0