Pålle & flygande saker

2008-05-07 @ 20:31:59
H e j s a n ! : )
Idag har jag som sagt varit i stallet och skött om Pepsi, jag trodde inte att jag skulle hinna blogga idag, men jag skriver lite kort om vad som hänt bara.

Först red jag och S i ridhuset, efter en dryg halvtimme bestämde vi oss för att rida ut en kortis för att skritta av hästarna. Pepsi var lite seg i början, men när vi kommit en bit så trodde vi att vi hörde en motorcykel på vägen en bit ifrån oss, vi väntade för att se om den åkte förbi.. men den kom aldrig, då märkte vi att någon flög ovanför oss med en glidare/fallskärm med motor på! Jag och Sarah blev lite förvånade, för sånna brukar man inte se så ofta runt VK, haha. Och man kan ju säga att Pepsi inte verkade gilla det heller, hon ville dra in mot skogen igen, för hon tyckte inte om saken som flög ovanför oss, och när jag släppte efter lite så for hon iväg, inte förens vid stallet så var hon villig att sakta in till skritt efter en lång bit av hyper-trav.
Aja, dagen var lyckad (: och som tur var blev ingen skadad (haha), men Pepsi var nog mest bara lite glad av att få komma ut, och det lär vi göra om igen!

ha de bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0