Helg hos Linnea!

2008-05-11 @ 13:35:11
H e j   h e j !
I helgen har jag som sagt varit hos linnea, hon var så snäll och hade gjort födelsedagstårta till mej! <3 Sen fick jag tre paket av henne också :D och vad som fanns i dom ser ni längre ner. Vi lagade sushi också, och jag hade ju som sagt aldrig ätit sushi innan, men det var hur gott som helst! Vi gjorde så himla mycket sushi att vi inte orkade äta upp allt, men gott var det iallfall. Vi filmade lite grann när vi gjorde sushin, och den filmen lägger jag upp snart :)
Igår var vi också ute och fotade lite grann, och bilderna kommer att dyka upp på bloggens nya design som linnea ska få fixa åt mej! <3
H a   d e   b ä s t   < 3

    <-- klicka på bilderna för större format!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0