En liten skiss..

2008-05-03 @ 19:19:21

SkissJag satt och skissade lite för ett tag sedan, och resultatet blev detta. Jag är ganska nöjd, även om jag är lite besviken på att jag inte kan få till ansikten
:( jag suger på att rita ansikten + fingrar, det var ett mirakel att jag nästan fick till fingrarna (även om dom ser helt missbildade ut), men jag vill inte göra det igen, no thanks!

n i   f å r   v ä l   s j ä l v a   s ä g a   v a d   n i   t y c k e r   o m   d e n . .

Det var länge sedan jag ritade, har på sista tiden tyckt att det är långtråkigt och jag har inte haft så mycket idéer på vad jag ska rita. Jag har fortfarande inte hittat på några riktigt bra idéer, men jag får väl låta tiden gå så kanske det dyker upp någonting snart (:



Tills vidare, ha det bäst <3



Kommentarer
Postat av: larsina

Aaww vad snygg:D

2010-07-22 @ 14:52:37
Postat av: Emila

Ehh.... FIN!!!<33 Men LITE ovärklig när man inte ser ögonen :)

Inte för att vara taskig liksom men man skulle skriva vad man tyckte om den :)

2010-12-25 @ 19:08:07
Postat av: sanna

2011-02-22 @ 18:55:19
URL: http://miniohlin.blogg.se/
Postat av: sanna

snygg asså jag tycker att den blev jätte fin<3:)

2011-02-22 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0