Bloggen klar?

2008-05-23 @ 23:08:51

H e j s a n !
Som ni säkert ser så är bloggen så gott som klar! Inte till 100%, för jag håller fortfarande på att leta efter en bättre leopard-bakgrund. Men än så länge får den nuvarande sitta :) Jag känner mig iallafall nöjd över det nya utseendet. Och Linnea ska ha tusen tack som pallade med mitt tjat o gnäll om hur den skulle se ut. <3 Mohaha! Såå.. jag ska väl dra igång och blogga igen då.

Jag lovade att lägga upp bilder från moshpit open, men det glömde jag bort, och sen höll vi ju på med bloggen också, så det kommer! Antagligen imorgon. Just jah, imorgon ska jag dra in till den stora staden Stockholm för att shoppa lite med min syster & en kompis, kanske lägger upp nån bild på vad jag har köpt, vi får se ;)

Tills vidare får ni stå ut till nästa inlägg, komentera gärna också om vad ni tycker om bloggen ;)



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!
Det skulle vara gulligt om du vill rösta på min blogg här (om du gillar den förstås!):http://www.theguide.nu/mamsenfredag.htm
Ha en trevlig helg!

2008-05-23 @ 23:15:39
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0