Söndag

2008-03-16 @ 17:19:30
Hejsan allihopa!
Idag är det söndag, härlig inte sant? ^^ Jag är iallafall på jätte bra humör idag av olika anledningar, första anlledningen är att jag är ledig på tisdag! ( JÄÄII ) och då kommer min söta kompis Sofie hem till mig. Andra anledningen är att jag & Linnea håller på med ett fotoprojekt, jag kommer inte säga exakt vad det är, men ni image77kommer få se bilderna på lovet antagligen.

Jag beställde hem lite kläder från H&M. Haleluja för att kläderna kan komma till en själv istället för att man kommer till dom! Jag är inte så mkt för att shoppa, men kläder är alltid kul :)
Den här klänningen som ni ser på bilden är en av dom jag beställde hem, och jag måste bara säga att jag tkr den är ursnygg, min mamma frågade mig "varför ska du ha en sådan" jamen, varför inte liksom? ;D Den kostar 129:- och finns som sagt på H&M.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh du är söt!

2008-03-23 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0