Måndag hos linnea.

2008-03-24 @ 22:44:51

H e j s a n !
Jag som lovade att lägga ut bilder på mitt nyfärgade hår har nu bestämt mig att inte göra det. Det blev ingen stor ändring eftersom min mamma förbjöd mig att färga mitt hår, men jag sket i vad hon sa.
Hon sa att jag skulle klippa mig först, men det sa hon typ igår kväll när jag sa påminde henne om att jag skulle sova hos linnea, hon fick ryck kan man säga, hon tyckte verkligen inte att jag skulle färga håret helt plötsligt bara sådär -.- jag hade iallafall planerat det i flera veckor, så jag färgade det ändå, det är rosa som förut.

Men för att ni inte ska bli allt ledsna så har jag en jätte bra film ni måste se, min syster skickade en länk och jag o linnea blev helt klart kära i filmen med detsamma! :D
Den är verkligen underbar & det måste verkligen ha tagit lång tid att lära sig allt detta :)
Jaja, nu ska jag inte skriva mer, nu ska ni får se den istället ^^


http://www.youtube.com/watch?v=UOQ5kn8YS8k&eurl=http://perezhilton.com/


Kommentarer
Postat av: Guess who? DIN MAMMA! :D

HAHA DE DÄR VAFAN SKÖNASTE JAG HAR SETT! X'D riktiga äkta nigger Jacksons movies! ^.^

2008-03-25 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0