Webbkameran

2008-06-10 @ 20:21:49
H e l l u !  : D
Igår var jag och familjen i skärholmen och inhandlade lite grejor, efter de åkte vi till IKEA o inhandlade lite stuff där och sedan var vi på Hööks o där köpte jag lite ridgrejor till mej o hästen. :3  Efter det fick jag övertala mina föräldrar att åka till biltema där jag skulle köpa min efterlängtade webbkamera. Som ni ser på bilden bredvid är den rosa, men den jag köpte var svart, jag tyckte den var snyggare. Jag gillar webbkameran, men stör mig lite på att den stängs av ibland när jag webbar med mina kompisar på msn ;o fyfy. Iaf, den kostade 149kr. ;)

Ciao!

(bloggen har krånglat lite för mig nu efter flytten, men det ska snart fixas har de lovats. Det är därför jag inte bloggat så mkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0