Näst sista dagen

2008-06-11 @ 22:23:42

Idag hade vi sovmorgon till 9 och jag tog 8.19tåget. Hela högstadiet skulle köra stafetter och tävlingar på alcro fältet. Till en början var det ganska kul, men när det var dags för att äta matsäcken vände alltihopa. Någon j*vel hade rotat i min väska och tagit min matsäck! Jag blev så himla arg, jag som var så hungrig! :( Vad kul man kan ha när man tar andras mat. Verkligen! Men som tur var, så hade jag underbara vänner som delade med sig av sin mat, tack!

När vi satt där så började det spöregna. Alla tog skydd under filtar o paraplyer, men sen var vi tvunga att dra till gympahallen för att avsluta stafetterna. Våran klass kom 4.a av de 6klasserna på höstadiet, det var lite synd. Det var bara några få tjejer som var med, eftersom alla andra hade dragit hem. Men vi är nöjda iallafall, för kul var det! :)

Nu måste jag fortsätta förbereda mig inför imorgon, CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0