Dagens jag.

2008-06-02 @ 18:12:48
150608-185
H a l l å j s a n !
Som sagt.. jag har ju redan berättat om vad som hänt idag i skolan :3 så vad finns det mer att berätta om då? Hmm.. imorgon har jag ingen aning om vad lärarna har hittat på för oss, det blir en överraskning. Men såhär ser jag ut idag då --> Endel undrar hur jag gjort mitt halsband som jag har på mig. Den är gjord av pärlor, ni vet som man sätter på en pärlplatta, mönstret fick jag omprovisera fram. :) Jag kan visa en närmare bild nån gång..

Imorgon kommer jag nog inte kunna blogga så mkt, kanske inte på onsdag heller. Jag drar ju ut till Pepsi då, så jag skriver nog bara några rader om vad som hänt när jag kommer hem, och det blir vid åtta eller nio tiden.

tills dess, ha de bra ;3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0