Wohoo, jag vann!

2008-07-28 @ 15:46:16

Idag när jag vaknade så fick jag höra att det låg ett paket till mej på köksbordet..
Jag sprang ner och blev typ överlycklig, jag brukar typ aldrig få paket. Det var från Egmont kärnar.. så jag tänkte att jag måste ha vunnit något. Sen kom jag på att jag sms.at in till tävlingar som tidningen OKEJ brukar ha, men jag kunde inte komma på vad jag tävlat om. Jag klämde och kände på paketet, men hade ingen aning om vad de kunde vara. Tillslut öppnade jag de, och då började jag skratta. Jag hade vunnit två tandborstar!! XD Wohoo!

Då kom jag på att jag hade sms.at in om att tävla om tandborstar ;) kuul. Nu ska jag borsta tänderna 24/7 med mina sprillans nya Jordan Design tandborstar. Den ena är blå med sebramönster, och den andra var grönrutig :] Fin Fint!

Skriver igen senare, Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0