Sista kvällen dåra.. :)

2008-07-06 @ 22:38:10
Sista kvällen utan min syster & sista kvällen innan ridlägret..
Om bara någon timme kommer syster hem, och då blir allt som vanligt igen, blablabla. Men fyfan va skönt de ska bli o åka bort imorgon! Idag åkte vi och kolla vart ridlägret låg, det kändes väldigt konstigt när man bara sett stallet o hästarna på bild förut. Men jag såg bara en av hästarna, buhuu.

Nu ska jag checka min packning så att jag har med mej allt, och sedan ska jag platta mitt lockiga hår och sörja och ta farväl av min fina hårspray som jag inte kommer ta med på lägret :'3 haha, det skulle inte se klokt ut om jag stod o tuperade håret på mornarna när man ändå ska ha en hjälm på sig som plattar skiten..

Jaja, SES PÅ LÖRDAG IGEN!

KRAM - Joss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0