Lördag

2008-07-05 @ 18:45:20

Idag har jag mest förberett mej inför ridlägret på måndag..
Jag fixade i Sarahs skåp i stallet, eftersom hon vart så snäll o låtit mej ha mina grejer där ett tag. Men nu tog jag hem dom, allt ska tvättas. Jag satt o skrubbade rent ridskorna o fixade de sista till packningen.

Jag får inte glömma att idag är de...
SCRUBS maraton! :D <3 Vem ska inte titta liksom? Från klockan 18.00 idag, på 6.an visar dom baara Scrubs.. rawr.. me liek :3  Nu måste jag njuta av den sista kvällen utan min syster, hon har varit i england i nästan 3 veckor nu. Hon får gärna stanna där lite till, för de har varit otroligt skönt utan henne, haha!

Laddade också ner lite nya brushes för ett tag sedan..
Ögon och smink (ögonskugga) så nu har jag suttit och knåpat ihop lite snygga bilder som ni ser här nere :3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0