Trötter..

2008-12-17 @ 16:37:01
Damn vad trött jag är. Idag repade vi flera gånger på spexet så nu hoppas jag att allt sitter tills imorgon, då smäller det. Vi var tvunga att stanna kvar ett tag efter att vi egentligen skulle sluta för att träna lite extra på våra nummer och jag känner mig skitpepp nu inför imorgon. ;) Jag & några klasskompisar ska vara bakdansare och springa omkring och dansa i typ 10cm höga klackskor, allt för att det ska se bra ut. Nu känner jag att mina fötter håller på att dö, jag har så satans ont, så jag ska väl typ se på teve ett tag.. sova lite kanske. Haha.

Ciao!

Imorgon lägger jag nog ut bilder från i veckan och från spexet.


Kommentarer
Postat av: JAccii

fy fan vad pirrit:O:)

2008-12-17 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0