Annandag jul.

2008-12-26 @ 18:53:52

Den här dagen har varit helt okej.  Pappas syster och hennes man var på besök hos oss idag. Vi åt lunch/middag och en massa efterrätt. Sedan firade vi min syster, som snart ska fylla 18 (den 1a januari). Fan vad tiden går fort, min egen syster fyller 18 snart och då får hon göra vad hon vill o blabla. Förvånar mig inte om hon skulle ta sitt pick och pack och flytta hemifrån så fort det gick eftersom hon tjatar om det så mycket. Vad ensamt det skulle bli här hemma då. Well well, jag längtar då inte.

När gästerna hade åkt så gick jag och mamma över till grannen för att gå ut med hennes hund Happy, då hon har opererat höften och inte orkar själv. Nu sitter jag här som vanligt och har tråkigt. Imorgon bär det av in till stan för att köpa mig ett par skidbyxor och ett par nya skidhandskar eftersom vi åker till sälen nästa lördag. Usch vad jag längtar! Sedan hoppas jag att jag hinner åka hem till Linnea innan vi åker, störa den människan och kanske färga håret.

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0