Snart börjar skolan igen..

2008-08-13 @ 23:34:55
Idag vaknade jah 15.06, alldeles försent tycker jag! Fast.. jag gick ju inte och la mig förens vid klockan fyra.. lite sent de också. Jag borde verkligen tänka på att börja vända tillbaka på dygnet, när det snart är en vecka kvar tills skolan börjar. Jag har inte så stor lust att börja skolan riktigt än.. eller, vem har det egentligen? Då måste jag gå upp klockan 06.00 (vilket jag ändå inte gör eftersom jag är så himla morgontrött) och får skynda mig till tåget varje morgon. Men visst ska det bli kul att träffa kompisarna igen. Men om jag fick välja så skulle det sitta bra med typ 5 veckor sommarlov till. :) Eller vad säger ni?

Nu när jag börjar nian är det ju också dags att börja tänka på vad man vill fortsätta med.. men just nu har jag ingen aning. Vad svårt det måste vara då!! jag har ingen lust att bli stor!

Nu ska jag sluta deppa & se på teve. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0