Trötter I am.

2008-08-11 @ 23:52:33

Idag när jag och syrran kom hem från linnea så gick jag raka vägen till min säng och sov..
Vi var uppe till drygt klockan fyra, och gjorde typ ingenting vettigt alls. Stackars Linneas pappa fick säga till oss två gånger för att vi skulle vara tysta. Jakob (Linneas bror) hade modevisning för oss i Linneas rum. Han posade rätt bra.. i Linneas kläder (: über schnyggt var det iallafall. XD
Sen fick vi alla för oss att gå och möta Anton, eftersom han ville vara med. Klockan var då drygt 12 vad jag minns, vi spenderade några timmar i Jakobs rum och snackade mest, sen tyckte vi alla att det var dags att äta seen middag/frukost. Först serverades yoghurt med müsli, sen blev vi sugna på korv och till efterrätt blev de glass. :3

De klagades på att jag var för osocial och bitter, vilket jag faktist var. Jag hade världens ont i ryggen och magen och fick ta alvedon för att de skulle försvinna, men då blev jag istället trött. Vi låg huller och buller i Jakobs rum, jag o syrran låg i sängen, medans Linnea, Jakob och Anton fick sova på golvet. (: Tillslut ville typ alla sova.. förutom camilla. :)

Jag vaknade vid klockan ett och gick ner o gjorde Linnea sällskap..
Vi åt korv till frukost/lunch och sen fick jag för mig att gå ut o peta på kaninen. Jag satt o mata Tini med klöverblommor på terassen, och när jag vände ryggen till så tyckte han att det var läge att rymma. Jag o Linnea försökte fånga in honom, och jag var tvungen att springa in på grannens tomt med en fiskhåv och fånga den korkade kaninen och tillslut fick jag honom i fällan :) Sen gick vi alla in och såg på Blades of glory <3 :] Och sen skulle Linnea dra till några andra vänner, så jag och syrran åkte tuff tuff tåg hem, och jag somnade i min säng.. sen vaknade jag av att M sms.ade o då tyckte jag att det var läge att gå upp o sitta vid datorn, så nu sitter jag här (:

Har tyvärr inga bilder från idag, :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0