Seegt..

2008-08-31 @ 18:02:22
Helgen har varit ganska seg,
har inte gjort så mkt annat än att se på "Hogan knows best" på mtv. Vi har köpt en platt-teve, typ asstor så de är en liten anledning till varför jag kollat så mycket på teve. Sen har det inte hänt ett skit. Hade ju tänkt att åka till en kompis som jag inte träffat på ett bra tag, men det blev inte av.

Såg P!nk's nya musicvideo "So What" på Mtv och jag tyckte den var grymt bra, så jag bjuder på den idag så ni också får se den. Så får ni väl säga själva vad ni tycker om den.




Jahopp, så var det skola igen imorgon. Jag har 40st glosor som jag måste plugga in i mitt huvud till på onsdag, och sen måste jag gå och oroa mej för skolfotot som också är på onsdag. bläblä! Jag hatar skolfoto..
Alla är ju tvungna att fixa till sig lite extra o puffa till håret o blablabla "hej jag är snygg11!!" Jag har ingen lust att anstränga mej för att jag ska se bra ut på skolfotot, det blir ju roligare om 50 år när man tittar i skolkatalogen, då har man ju något att skratta åt! :) Grr säger jag bara!! : D

Om drygt 50 minuter ska jag och mamma spela bingolotto, hoho!! Så det är bäst att jag bättrar på sminket för att jag ska se bra ut i teve soffan. *Host*
Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Ella

Hennes video är grym! :)

2008-09-01 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0