Nu är jag en fattig kvinna.

2008-08-23 @ 15:23:26

Idag har jag varit duktig och stigit upp klockan halv tio, jag kände att jag var tvungen att följa med mina päron och handla i Eskilstuna. Jag var i stort behov av nya Converse (eftersom mina andra knappt har någon sula kvar ) och eftersom mina favvisbyxor (som jag haft i typ 3år nu) gått sönder i röven 2ggr nu så kände jag att jag var värd ett par nya Jeans att ersätta dom gamla favoriterna. Det blev ett par Levi's Jeans för 899kr, sjukt snygga! Så nu är jag en fattig kvinna, har bara kvar drygt 100kr i plånboken som jag kände för att spara.

Vädret har varit toppen, och jag är inte så deppig längre. Har bara lite träningsvärk i typ hela kroppen från gårdagens Kick off med skolan, ganska kul om jag ska vara ärlig, och vårat lag som jag var med i ligger bra till, så vem vet, vi kanske vinner :] Det får vi reda på på måndag. Nä nu ska jag gå o vila min stackars ömma kropp :3

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0