Första dagen på sista året..

2008-08-21 @ 22:50:07
Vad ska man säga? När jag kom till skolan kändes det faktist som att vi aldrig haft något sommarlov överhuvudtaget, det har gått så fort, och jag gillar inte när loven går fort. Jag ser inte fram emot att det här året ska ta slut. Jag går i 9.an o det är sista året med människorna som man har delat nästan hela sin uppväxt med. Det känns förjävligt att behöva säga hejdå till sina klasskompisar när tiden väl är inne. Men ändå, så är det ett år kvar, och jag får försöka att inte tänka på det så mycket. Men hur fan ska det gå? bläbläbläblä..

I skolan gjorde vi inte så mkt, pratade om schemat och vi fick nya skåp. Jag fick mitt efterlängtade överskåp, äntligen! Sen hade vi tävlingar, klasser mot klasser, där man fick en lista på saker som man skulle leta upp och ta med till gympasalen (där vi skulle samlas). Jag, Sarah och Jaccie åkte och hämtade ett bildäck och kaninbajs. Jag var tvungen att hålla i bildäcket medans Sarah skjutsade mej på sin cykel, snacka om att hela min högerarm vart helt slut efter det. Men våran klass vann tyvärr inte (DAMN!!) :] Haha.

Imorgon ska vi ha kick off, med bad och jag har glömt bort att göra iordning min matsäck, därför ska jag nu gå ner och göra det innan jag går och lägger mig så jag slipper stressa ihjäl mej imorgon. Vi får se om det blir skoj..

ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Allt är köpt på Kicks : )

2008-08-23 @ 15:02:02
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0