Torsdag :)

2008-04-24 @ 17:02:09
H e l l u   a l l i h o p a .Liiten joss
Jag har ännu inte fått bilderna från min kompis, så ni får vänta längre med dom. Idag  har det varit en sån där härligt varm dag igen, men eftersom jag fortfarande har min höst/vinter -jacka så är de inte särskilt härligt att gå och bära med den, jag tycker ändå att det är för kallt på  mornarna, men det är väl bara jag som är kinkig? ;)

Som ni kanske lagt märke till har min kääära kompis Linnea uppdaterat bloggen lite, ni kanske märker vad det är? Musik! Just nu tog jag bara några låtar som jag gillar, men då och då kommer jag kanske byta. Om ni inte gillar musiken så kan ni dra er längst ner och stänga av den :3 så enkelt var det!

Nu är det exakt två veckor kvar tills jag fyller år och det är endast 7veckort kvar tills vi slutar skolan! SOMMARLOV! :'D någon mer än mig som knappt kan bärja sig?
 
H a   d e   b r a  < 3

P.s mitt hår ser inte ut sådär platt på riktigt.. jag är bara inte bra på att klippa bilder i Photoshop! D.s


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag längtar som fan till SOMMARLOVET!! :'D och såklart
till ridlägret :'D

2008-04-25 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0