Nu har lilla Pixie åkt hem.

2008-04-06 @ 20:41:19
J a g   m å s t e   s ä g a   a t t   h e l g e n   g å r   f o r t   . .  
A l l d e l e s   f ö r   f o r t !
Hela den här tiden med Pixie har varit underbar, men eftersom helgen har gått så fort, så känns det så overkligt nu när hon inte är här längre. Jag saknar henne så oerhört mycket, o så blödig som jag är, kommer jag nog inte komma över ensamheten på ett tag. Jag hoppas att vi kan ha Pixie här igen någon gång, snart! För jag saknar henne så!

Jag skulle kunna tjata i evigheter om hur mycket jag saknar henne, men ni ska inte behöva stå ut med det. Nu ska jag tröstäta för att ännu en helg gått för fort o att jag inte slutar förrens halv 4 imorgon *suck*.

Ha de bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0