Lördags shopping!

2008-04-26 @ 17:10:12
H e l l u   a l l i h o p a !150608-137
Från klockan 10-16 har jag varit och shoppat med mamma och pappa. Först var vi på Zetas trädgård och tittade efter buskar och blommor till trädgården som mamma ska börja fixa o trixa med i sommar, senare bar det av för att leta efter en vårjacka till  mig. Jag blev grymt frustrerad när jag inte hittade någon jacka, vi åkte till massa platser och letade, men det fanns inget som passade mig. Vi bestämde oss för att åka till södertälje istället, men när vi tittat i typ alla affärer som finns där, så återstod det bara en kvar, VeroModa, men jag hade inte så stor lust att gå in där eftersom jag var så trött på att ändå inte hitta något, men tillslut övertalade min mamma mig att gå in, och voila! Jag hittade en jacka tillslut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0