Filmtips.

2008-04-02 @ 20:05:43
image107H e j s a n !
För några dagar sedan (kanske t.o.m nån vecka sedan) gick filmen A.I. Artificial Intelligence på tv, runt klockan 01.00. Jag har för mig att jag har sett en bit av den, så jag ville väldigt gärna se resten av den.
Men nu lovar jag att jag aldrig mer ska se den, det är den mest sorliga film jag någonsin sett (jag e blödig, jag vet!). Den handlar om en robotpojke som hemskt gärna vill bli en riktig pojke, det kanske låter knäppt, men för att man riktigt ska förstå den så måste man se den, och jag kan tipsa den för er.. men jag lovar er, t.o.m med min syster (som knappt bölar överhuvudtaget när hon se film) grät när hon såg den! :'o



bild (http://wallpapers.dpics.org)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har sett den typ 2-3 ggr, den e fett me sorlig!
Jag diggar inte hans mamma som dissar han..

2008-04-03 @ 18:22:45
URL: http://raksoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0