Rumpnissen himself

2010-07-06 @ 14:45:35





K n a s b o l l e n   n u m m e r   e t t .
Har ju som sagt börjat klicka honom nu, i början gick det..
inte riktigt. Han var helt ofokuserad och visste inte riktigt hur han skulle
göra. Men nu, några dagar senare, så har han börjat förstå klickljudet,
så idag har jag börjat klicka & sedan ge belöning.

Förut klickade jag medans jag gav honom belöningen så att han skulle
förstå vad klickern innebar.
Det är en lång bit kvar, men jag tror vi klarar det!

Nu e han lite mer än 15 veckor tror jag, men hade han
varit 5år så hade det varit betydligt svårare att träna honom,
så därför är jag glad att jag börjat träna honom nu.
Men det är tålamod som gäller,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0