Girls

2013-03-04 @ 18:22:21


Failat försök till ett foto i timmen. Kom ju kanske halvvägs tills jag insåg att det inte finns en jäkel där ute som vill se bilder från när jag ligger i sängen i tre timmar i sträck och tittar på Girls. Så nu fick det bli såhär istället. Ändå har jag hunnit med rätt mycket idag.

Som de flesta andra människor gör nu denna tid på året så trimmar jag också mig själv inför beach 2013 så det fick bli en joggingrunda som uppvärmning och sedan styrketräning i form av pilates hemma på yogamattan. Förjagärförbraförattgåtillgymmetochslösapengarnärjagharminegenyogamattahärhemma. Den ni!

Sedan följer mitt sträcktittande på Girls. Följt av en tripp ner till centrum för att hälsa på min 74åriga väninna för lite dagligt skvaller om vad som försigår i bygden. En väldigt trevlig dag må jag säga.

Imorgon vankas det häst och det ser jag fram emot. Någon som vill komma och provrida på bjässen min? Om ni vågar förståss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0