I turn my back you were gone in a flash.

2013-01-28 @ 14:02:00

Jag fick en stol i julklapp. En sån där fin tolixkopia (men minst lika fin som orginalet). Jag hade inte alls räknat med att få den i julklapp så förstå min förvåning när det helt plötsligt stod ett paket mitt framför ögonen på mig som var inslaget efter stolens form. Det gick ju inte att ta miste på vad det var för något.

Den står så fint brevid mitt skrivbord för tillfället. Någon gång i framtiden när jag har min egna lya ska denna stol få sig några syskon att umgås med i mitt framtida kök. Funderar på att sno med mig mammas industrilampa också, när hon som minst anar det. Det skulle va fint det.
 
Hunden fick jag förra julen tror jag. Den är så himla fin den med.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0