Burfitt

2013-01-27 @ 22:18:56


Eftersom att jag inte kommer på något vidare vettigt att skriva i bloggen, (varför ska man ens ha en blogg då kan man tycka.) så jag slänger väl in en fin bild istället.
Mina fina Lovisa Burfitt koppar som jag fick i julklapp får pryda bloggen en stund. Har liksom inte invigt någon än, men dom kommer väl mer till användning efter en framtida flytt, och sådant kan man ju se fram emot!

Jobbar lite titt som tätt, träffar fina vänner, skypar med de saknade från andra sidan jorden, har börjat med träningen igen och livnär mig på soltorkade tomater, hembakat bröd och té under dagarna när jag inte har så mycket att göra.
I torsdags red jag ut med en vän i vinterkylan, vilket jag tror hon också ångrade sig efter en stund. Det blev ca en timme ute i minus tjugo grader. Dock var hästarna inte lidande på något sätt, dom var piggare än vanligt, men det resulterade i att min hjärnkapacitet saktades ner med typ 50% och jag var verkligen ofokuserad på lektionen jag hade direkt efter. I will never rida ut i  minus tjugo grader igen på ett tag.

Har tagit upp mitt tumblrande, har tittat alldeles för fort igenom nya säsongen av American Horror Story och har dessutom börjat kika på Skins säsong 5. (Jag vet att jag är efter) Jag har blandade känslor inför den nya generationen i skins, dom är liksom inte lika top notch som de föregående, och därav har vi anledningen till varför jag dragit ut på det så länge.

Kan väl försöka ladda upp lite mer nu känner jag.
Visa er min otroligt fina tolixkopiestol jag fick i julklapp som är alldeles för kall för att sitta på när jag surfar på datorn men som står väldigt fint brevid min dörr och bara ser bra ut. Och sådana stolar gillar vi ju!

Nu tänker jag inte skriva mer. Hej Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0