Grey

2013-04-08 @ 20:09:34
 
Här har ni mina skapelser som prydde så fint i våra magsäckar denna påsk. Jag kan inget annat säga än att det var magiskt gott. Helt jävla otroligt vad man kan åstadkomma här i världen med endast lite mjöl och socker. Nej inte fullt så gick det till men i princip. Om någon vill komma åt receptet så har ni det här.

Och om ni inte har läst vad som står på bilden så är det Earl Grey Cupcakes, så för alla té älskare där ute är detta en dröm. Ni kommer inte äta något godare för stunden. Jag klarade själv inte av att bara ta en. Jag tryckte i mig hela tre stycken på en kväll och sedan fick jag tvinga mig själv att inte ta en till för att det skulle räcka lite längre att njuta av.

S å   b a k a   d e m   b a r a .   N i   k o m m e r   i n t e   å n g r a   e  r .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0