Une tolix

2012-09-09 @ 23:25:00

 
Jag är så fruktansvärt såld på dessa franska skapelser. Industridesign verkar vara rätt inne vid tillfället, och jag är inte sen att fastna för dessa tolix stolar. Så. Fruktansvärt. Snygga. Åh. Synd att dom kostar dryga 3 laxar styck. Men jag antar att det är värt det. Hade jag varit rik hade jag slagit till. Vart jag skulle ha den vet jag inte, det är svårt när man bor hos päronen. Man får liksom inte plats med så mycket möbler i de lilla rum man har. Men jag längtar tills jag har mitt eget ställe att rå om.

Imorgon jobbar jag själv i leksaksaffären. Det har blivit en plats jag verkligen längtar tillbaka till. Så mycket inspiration och så fina saker. Jag trivs till tusen, men jag längtar verkligen till nästa sommar då jag kan packa min väska och åka iväg för en stund. Som en belöning. Sen börjar väl allvaret igen. Men just nu mår jag.

TYRA OM DU LÄSER DETTA.
Jag saknar dig något så fruktansvärt, jag längtar tills vi ger oss ut på äventyr du och jag. Nu har du varit borta länge nog, för jag saknar att ha någon att dricka te med, som förstår.


Kommentarer
Postat av: Tyra

Känner det samma!!!! Vi kommer åka på äventyr smider planer för fullt!!!<3

2012-09-11 @ 12:51:54
URL: http://joursavectyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0