Kungar och drottningar

2012-09-12 @ 21:23:00

Denna man. Jared Leto får mig att go nuts ibland. Förutom att han har skaffat sig en jäkla hipster look med allt skägg och det långa håret så tycker jag att han är en okej, fin snubbe. Skulle inte skada att ha honom i närheten. En anledning till varför han ligger ganska högt (eller hur var det linnea?) på min "husband to be-" lista, skulle lika gärna kunna vara för vilka otroliga låtar han har varit med och skapat, hans fantastiska röst eller för att han varit riktigt het en gång i tiden, men njaa.. Han har väldigt bra låtar i bagaget, och han var riktigt snygg en gång i tiden (jag har så svårt för skägg alltså..) men anledningen är denna;

En kall vårdag, termometern visade -5 grader i den fina staden Paris, vandrade jag runt i Louvren tillsammans med min syster och mor och far. Jag och systern min bestämde oss för att sätta oss ner en stund utanför souvernirshopen, och rätt som det är ställer sig en man kanske 15 meter framför oss, precis vid shopen, och det första jag tänker är: "J-Ä-V-L-A-R vad fula byxor den där snubben har. Är han helt pantad i huvudet?" Plötsligt vänder sig den här ''snubben'' om och tittar, inte på mig direkt kanske men det är precis vad vi föreställer oss nu okej? Jag blir helt stum. Bara stirrar på honom. Och sen inser jag vem denna man är. 
 
Ja mina damer och herrar. Där stod han. Jared Leto.
Jag blev så paff att jag nästan gjorde i byxan.

Såklart dubbelkollade jag om det verkligen kunde stämma att han befann sig i Paris samtidigt som jag. Och ja, det stämde. Kvällen innan hade han med sitt band haft spelning och sedan den dagen följer jag honom på facebook och ser varje inlägg han lägger ut. I hopp om att en dag kanske korsa hans väg igen och ta mod till mig att fria. 

Men då får han raka sig förståss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hit så letar vi upp honom tillsammans!!!!<3

2012-09-13 @ 18:46:27
URL: http://joursavectyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0