Vem är du?

2012-10-29 @ 21:17:00
Hej du!
Ja, just precis du! Du som läser detta här och nu. Vem är du?
Man blir ju så fumlans nyfiken på vilka som kikar in här dag ut och dag in, för ni är ju några stycken. Kommentera gör ni inte heller, så då vill man bara veta ännu mer vilka ni är som så anonymt stalkar mina inlägg var dag.
 
Kanske är det du, killen, jag träffade på tågstationen i Katrineholm, som visade mig den fina film som du hade gjort med hundratals bilder som du fotat från ditt kontorsfönster?

Eller är det kanske du, tjejen, som jag träffade på tåget en gång och som jag gissar på är lika gammal som jag men som framförde sig som den mest mogna människan på denna jord? Vad jag avundades dig när jag träffade dig. Bara så du vet.
 
Kanske är det du, konstiga mannen, som kom in när jag jobbade och försökte ragga genom att dra inledningsrepliken; "vilket fint dockhus ni säljer, lite porrigt sådär".

Vilka ni än är, vore trevligt om ni sa hej i alla fall. Jag förstår inte hur ni kan tycka att min blogg är något vidare att läsa. För det är ju mest bara strunt ni får stå ut med. Men trevligt är det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: jag jag jag!!

jag jag jag!!

2012-10-30 @ 20:29:02
URL: http://pullanthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0