God bless!

2012-10-07 @ 12:15:00
Jag är välsignad hörrni!
Det är så oerhört skönt att kunna äta ett kilo godis på en fredagskväll och sedan inte behöva oroa sig för att det ska sätta sig någonstans på min kropp. På lördagskvällar äter jag bullar och McDonaldsmat, inte heller det sätter sig på röven eller låren.

Tränar jag intensivt en vecka kan jag gå runt med mitt sexpack i minst 10 veckor utan att behöva träna igen. Jag blir fit efter bara 10 armhävningar och får en gudakondition bara av att gå upp och ner för trappan. Det är otroligt.
Det låter för bra för att vara sant eller hur?
Det är sant.
Är ni avundsjuka?

You should be.


Men skärp er förihelvete! Sluta hetsbanta och lev era liv istället! Ni kommer inte få några Victoria Beckham resultat ändå för alla är byggda på olika sätt. Jag tror inte Victoria Beckham är särskilt lycklig heller när hon ser ut som hon gör. Så skärp er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0