white foxes

2012-11-30 @ 20:34:08
 
 
 
 


Så himlans bra att jag dör.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: E Goodwin

åh, va dkul att höra :D klart du ska åka dit! det är ju galet bra :D

Svar: Hej Emmy! Blir så himla ledsen när när jag försöker komma in på din blogg och det inte fungerar. :((( Jag och en vän försöker samla ihop alla pengar vi kan för att åka iväg på en längre resa i höst och jag vill verkligen inspirera henne till att vilja åka till Australien därför kommer jag att tänka på att visa alla inlägg från din blogg för att verkligen övertala henne att vilja åka dit! Finns det ingen möjlighet att man kan få tillgång till din blogg? Vore så himla underbart och det kanske får mig att komma närmre min dröm om Australien!
Vore så himla tacksam!
mvh Josefine
Joss

2012-12-06 @ 14:30:55
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0