Att förnya en hund

2012-11-14 @ 18:26:00

 



Är det kanske under fem år jag har klippt och skött om denna fina varelse? Världens gladaste hund är hon, därav namnet Happy (hon lyssnar bra på tjockis också!) Det blir en överaskning varje gång man klipper henne. Det blir som en helt annan hund. De äldre tyckte att jag borde starta hundfrisering, inte så tokig idé egentligen när man får hålla på med så fina djur. Kaninfrisering kan det också få vara sådana fall. Så kom till mig om ni vill frisera era kaniner!

Hundarna står redan på kö för att få bli friserade av Kihlström. Sigge heter den stora lurviga hunden som jag ska ta itu med nästa vecka! Det blir kul!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0