best friends

2012-03-27 @ 19:21:27
Nu vet jag vem det är som sitter och kastar förbannelser över mig. Tog människan på bar gärning. Den jäveln. Nu måste jag alltså meditera i några timmar i sträck för att bli av med skiten, timmar som säkert blir till år. Herregud när är det min tur att få börja leva lite.

Usch vad jag sörjer. Usch.

Sedan vill jag bara ta tag i den där människan och säga; bara så du vet är jag feg, därför har jag inte vågat säga något. Men bara så du vet så tänker jag på dig. Du tänker antagligen inte i mig för du har ju en miljon andra efter dig, så ta någon av dom. Någon av de som vågar säga något i alla fall och som kanske ibland säger för mycket. Men det verkar du gilla. Så nu var det sagt, tack för mig.

Jag skall nu begrava mig bland täcken i min dubbelsäng som jag olyckligt nog inte får dela och fundera ut vad mina första katter ska heta. De första av kommande många. Runt 72 har jag räknat ut att jag ska ha. De ska bli mina bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0