The Wilhelm Scream

2012-04-20 @ 20:09:16
Det finns en del saker som får det att göra lite extra ont i hjärtat. Sådär hemskt ont.
Det värsta jag vet är när människor man litar på läcker ur allt innerligt hemliga saker som man trodde
man kunde dela med denne person för att lätta lite extra på tyngden.
När man vill säga något speciellt till en person men verkligen inte har styrkan att genomföra det.
När man ser sina chanser försvinna trots att man så innerligt vill.
Människor som medvetet vill såra någon.
När man önskar att man var lika utåtriktad och social som andra.
När man vet att man kan, men samtidigt inte vågar hoppas för mycket.

Nästa vecka är det min vecka. Jag ska göra det bästa jag kan. Jag ska visa att jag kan. Jag ska för en gångs skull få bli glad, om allt går rätt dvs. Är det min tur att vara lite lycklig nu?

Tumblr_m2sgfnqicc1ru59ufo1_500_largeTumblr_m14ahsqcpn1r8d0l1o1_400_largeTumblr_lvdlm6oftu1qh0g6wo1_500_largeTumblr_lvbmvpio4d1qlu8leo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0