Off the chain

2011-03-29 @ 20:48:37
Idag kan jag glatt meddela att kvällen kan ägnas åt sådant som man inte hinner med ibland.
Imorgon är en ledig dag för mig, och jag är verkligen sjukt taggat till att få sova ut rejält såhär mitt i veckan. Tänkte försöka ägna lite tid åt att fortsätta på mitt senaste porträtt, även om inspirationen inte är där riktigt, så kan man alltid pilla lite med sådant som måste rättas till.

Imorgon är det nog dags för Totoro att få komma ut en sväng på gräsmattan. Han har inte fått vara ute sedan snön låg tjock på marken, men jag får ändå hålla hårt i kopplet om nu frugan skulle dyka upp. Har föresten inte sett henne på några dagar, elakt nog så hoppas jag att dom har gjort slut..

Nu ska jag fortsätta sniffa mitt nya doftljus med vaniljdoft.
Sedan kanske det blir lite gossip girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0