Me and my drum

2011-03-06 @ 14:24:36



Har tagit det lite lugnt nu ett par dagar och bara tagit vara på lovet.
Hade nog behöft gjort lite mer läxor.. men äh, det får man ha lite överseende med.
Man kan ju inte sitta och plugga ihjäl sig på lovet. Nu får mina lärare ta det lite chill va.

Har gått och blivit ganska så beroende av mitt älskade Yankee Candle.
Herregudars vad det eldas! :)


Totte rymde från buren idag. Men det var för att jag luktade hund, och han fick typ panik när jag skulle ta i honom så han tog ett språng ut från buren. Han hann dock inte så långt, haha. Nu har jag gnidig hans handduk, som han brukar ha i buren på vintern, mot Happys päls och lagt in den där så att han ska förstå att den lukten inte är farlig. Men nu måste jag även tänka över hur jag ska få honom att sluta vara sån morsgris.. Ofta när någon annan än jag kommer för att hälsa blir han typ rädd. Så nu ska jag tvinga mamma att hålla på med honom till våren, och andra människor är också välkomna att peta och hålla honom. Dock lite kaninvan måste man vara, för han kan få lite ryck ibland när man tar upp honom. Och jag vill inte att han ska få för sig att det är tillåtet att spralla.
Haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0