50 saker du kanske inte visste om mig.

2010-09-03 @ 17:49:29
1: Jag gillar inte choklad.

3: Jag har väldigt rörliga ögonbryn.. eller vad man ska säga.

4: Jag älskar djur något så fruktansvärt mycket. 

5: Var jag rik skulle jag köpa mig ett zoo och bara ha det för mig själv. 

6: Jag är bra på att rita och måla.

7: Jag är riktigt hård mot mig själv när det kommer till att just rita och måla. Blir det inte bra på direkten ger jag oftast upp. Annars mår jag bara dåligt över hur fult det är. (även om alla andra gillar det)

8: Jag har ganska svårt för att gå upp i vikt, ändå äter jag som en jävla häst.

9: Jag har aldrig någonsin klarat av att ha godisförbud. (Men nu kör jag!)

10: Jag har viss fobi för att hamna på sjukhus. 

11: Jag har lätt att förstå mig på mina vänner, och jag är bra på att finnas där för dom. 

12: Jag är besatt av Supernatural. 

13: På min drömlista har jag en önskning att få vara med i en serie som heter Skins. (haha wää!)

14: Skrev jag att jag älskar godis? 

15: Jag har bestämt mig för att minst en gång i mitt liv åka på safari resa någonstans & krama tigerungar.

16: Jag har haft extremt dåligt självförtroende, men nu är det på topp!

17: Har även varit en extremt blyg människa, men nu under de senaste året har det förbättrats väldigt mycket.

18: Jag har svårt att acceptera människor som överdriver och ljuger.

19: En gång var min dröm att bli veterinär.

20: Nu är min dröm att bli inredningsarkitekt. 

21: Jag älskar nagellack..

22: ..men hatar fransk manikyr.. så jävla fult. 

23: Jag hatar att gå på bio. Man blir ju bara ruinerad..  

24: Jag laddar ner olagligt. (inget nytt?) 

25: Jag älskar sushi.

26: Jag älskar att läsa tidningar.

27: Jag har aldrig varit på spa, men vill gärna det. 

28: Jag har tröttnat extremt på Twilight böckerna/filmerna. Så jävla last year.. 

29: Jag älskar att pyssla - limma, glittra, pilla. 

30: Jag har bara varit riktigt kär en enda gång i mitt liv, men det slutade inte så lyckligt för mig iaf. (haha *cut*) 

31: Hångla är mysigt. (haha) 

32: Jag tycker det är vackert att vara gravid. 

33: Ogillar när det är stökigt..

34: Jag tycker om att städa. Har inga problem med att städa andras rum. (haha)

35: Jag tycker om alkohol.

36: Jag hatar människor som knullar runt och pratar/skryter helt öppet om det. 

37: Jag ogillar min mentor Karin, hon är skum. 

38: Sommaren -10 var min sämsta sommar hittils. Men ändå inte.

39: Ibland önskar jag att jag var född i USA. 

40: Jag gråter till sorgliga filmer väldigt lätt. 

41: Häromdagen grät jag när jag tittade på Extreme Home Makeover. 

42: Jag har extrema menssmärtor. Nästan som att föda barn, med sammandragningar som gör åt helvete ont.

43: Jag gillar att klä upp mig och sminka mig på vardagar. 

44: Jag tror på liv efter döden, samt spöken och liv i rymden. 

45: När jag flyttar hemifrån ska jag skaffa en innekanin och uppfostra den till en hund. <3 

46: Jag har fobi för att åka över broar som går över vatten. Men den vet ingen riktigt om, eftersom jag gärna inte pratar om det. 

47: Min värsta mardröm är att sitta fast i en bil som ligger i vattnet. (därför tänker jag införskaffa mig en sån där hammare som slår sönder fönster lätt)

48: Jag kan sjunga, men gör det gärna inte inför människor.

49: Jag tycker att åska och regn är mysigt som tusan.

50: Jag längtar tills jag flyttar hemifrån och får inreda min egna lägenhet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0