GoAshleyGo

2010-03-01 @ 12:09:32

Jag är fortfarande under lärlingsstadiet när det gäller porträtt. Jag kan alltid göra det bättre, men den här teckningen blev jag på sätt och vis ganska nöjd med. Det var ju meningen att det skulle likna en viss Ashley, men nääh. Hår är jag fortfarande lite krasslig på att göra, har ju typ aldrig tålamod att sitta och rita en massa linjer som bara går rakt ner.. Ähh.

V i   f å r   s e   h u r   j a g   h a r   u t v e c k l a t s   o m   1 0 å r   e l l e r   s å . .   H a h a .   J u s t   w a i t   a n d   s e e!


Kommentarer
Postat av: SARA.

hej :) hur mår du idag?:) Kolla gärna in min nya design o skriv va du tycker om den. KRAM

2010-03-01 @ 15:13:50
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0